صـورتجلسـه هیئت مدیره ۱۳۹۲/۱۰/۲۰

صورتجلسه هيئت مديره

 موضوع جلسه : ……………………بررسی پیشنهاد عضویت اعضا جدید  …………

    دبیر جلسه : …………………………………هادی  نریمانی …………….…………

 

حاضرین در جلسه :   ۱ – آقای  اصغر نریمانی ۲ – آقای مصطفی رزاقی ۳ – آقای محمد نریمانی ۴ – آقای عباس نریمانی ۵-هادی نریمانی

       غائبین جلسه :   ۱ – آقای رضا نریمانی – خانمها نفیسه و زهرا نریمانی

 شـرح جلسـه :

جلسه با صحبتهای آقای هادی نریمانی شروع گردید و ایشان عنوان داشتند با توجه به وضعیت فعلی که تعداد اعضا بخاطر طلاق و فوت رو به کاهش می باشد بهتر است درخواست عضویت کسانی که جزو فامیل هستند  را بپذیریم و در اساسنامه تغییرات لازم را ایجاد کنیم.

آقای اصغر نریمانی فرمودند با توجه به اینکه برخی از فامیل به بد حسابی معروف هستند و با عضویت آنها امکان دارد منابع مالی صندوق از بین برود در حال حاضر فقط بر روی عضویت آقای حسن نریمانی فرزند رحمت الله  و خانم بهشاد رای گیری گردد و در صورتی که درخواست جدیدی داشتیم  بعدا در جلسه ایی مجزا بررسی گردد.

آقایان عباس نریمانی، مصطفی رزاقی و محمد نریمانی  نیز عنوان داشتند اعضاء جدید می بایست تحت یه ساز و کار و قوانین جدید عضو شوند تا کنترل بیشتری روی اعضا جدید داشته باشم  و می بایست فرمهای عضویت و اساسنامه تغییر کند.

مباحث دیگری نیز در جلسه مطرح گردید :

الف)  در خصوص درخواستهای وام اعضا در  ماههای بهمن – اسفند و فروردین ماه  مقرر گردید تمام درخواست وامها قبل پرداخت با هیئت مدیره هماهنگ گردد.

ب) پرداخت دو برابر ماهیانه در یکی از ماه های سال  که در مجمع عمومی سال آینده عنوان می گردد.

ج) برگزاری سه ماه یکبار دعای توسل در منزل یکی از اعضا صندوق .

د) چاپ بولتن داخلی

 

نهایتا با تصویب اعضا هیئت مدیره بند یک شرایط عضویت در صندوق تغییر کرد «کلیه فامیلهای وابسته به استاد حسین نریمانی فقط حق عضویت دارند»

تبصر یک:  چنانچه به تشخیص اعضاء افرادی از فامیل هستند که شرایط عضویت در صندوق را دارند  می توانند فرد مورد نظر را معرفی نمایند تا در صورت  تائید هیئت مدیره  عضو صندوق شوند.

تبصره دو: معرف می بایست تمام مسئولیت افراد معرفی شده را برعهده گیرد و در صورتی که افراد معرفی شده نتوانند مبلغ ماهیانه و یا اقساط وام خود را پرداخت کنند صندوق می تواند مطالبات خود را از حساب فرد و خانواده معرف برداشت نماید.

 

جلسه دعای توسل این فصل به مناسبت سالگرد شهادت شهید احمد رضا نریمانی در منزل برادر ایشان در مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۲ برگزار گردد.

زمان انتشار:10, ژانویه , 2014 نظرات:بدون ديدگاه
درباره نويسنده: محمد نريماني
درسال 1382 براي زنده نگهداشتن سنت حسنه قرض الحسنه و براي رفع مشكلات فاميل مخصوصا جوانان پيشنهاد تاسيس صندوق قرض الحسنه فاميلي را دادم و از ابتدا در هيئت موسس و هيئت امنا و در حال حاضر به عنوان عضو هيئت مديره و صندوق دار در خدمت همه فاميل محترم هستم - به لطف خداوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.