راهنمای پرداخت آنلاین

راهنمای پرداخت آنلاین 

شما در هر مرحله که باشید می توانید برا کلیک بر روی گزینه پرداخت الترونیک در پایین صفحه یا نشان بانک ملت  اقدام به پرداخت اقساط ،ٍ ماهیانه و … خود بفرمائید

با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پرداخت دارید 

 

پس از کلیک بر روی موارد ذکر شده صفحه  پرداخت باز می شود که  می بایست اطلاعات خواسته شده را کامل فرمائید

 

form1

کلیه قسمتها می بایست تکمیل گردد

نام و نام خانوادگی : نام پرداخت کننده وارد شود

پست اکترونیکی : با توجه به اینکه رسید پرداختها و … به ایمیل شما ارسال می شود ایمیل حقیقی وارد نمایید . (در صورت نداشتن ایمیل می توانید درخواست بدید تا برای شما ایجاد گردد)

شماره موبایل: جهت ارتباط با شما در مواقع ضروری

 مبلغ :  می توانید جمع کل مبالغی که می خواهید پرداخت نمایئد را وارد کنید ( مثلا ماهیانه 100000 ریال + 500000 ریال قسط = 600000 ریال)

یاداشت :  توضیحاتی در خصوص پرداخت وارد نماید ( مثلا اقساط وارم آقایان محمد و طاها و علی نریمانی + ماهیانه آقایان محمد و طاها و علی نریمانی و خانم نریمانی)

پس از تکمیل اطلاعات  بر روی  گزینه پرداخت  کیلیک کنید تا صفحه مخصوص دوازه پرداخت اینترنتی بانک ملت باز شود و کلیه اطلاعات لازم طبق تصویر ذیل وارد می شود.

 

لازم به ذکر است هیچ یک از اطلاعات وارد شده در سایت ذخیره نمی گردد

 
پارامتر های لازم برای پرداخت آنلاین

در هنگام واریز وجه اینترنتی 4 پارامتر کارت بانکی از شما پرسیده می شود که در عکس زیر کنارشان ستاره قرمز زده شده است.

در ادامه به بررسی تک تک این پارامترها می پردازیم:

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت
این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است. نمونه شماره کارت درج شده بر روی کارت های بانک ملت در عکس زیر آمده است.

 

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است.

در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.

2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهم رمز خرید اینترنتی دریافت کنم. اگر بانکتان بانک خوبی باشد حتماً راهنمایی می شوید.
3- کد CVV2
کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است و عکس آن را در زیر مشاهده می نمایید.

در برخی کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.

4- تاریخ انقضاء
تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، نگران نباشید. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.

 

 

پس از تکمیل فرایند پرداخت اطلاعات آن را برای پیگیری های بعدی یاداشت نمایدد

 

form2

برچسب ها:
زمان انتشار:25, سپتامبر , 2013 نظرات:بدون ديدگاه
درباره نويسنده: محمد نريماني
درسال 1382 براي زنده نگهداشتن سنت حسنه قرض الحسنه و براي رفع مشكلات فاميل مخصوصا جوانان پيشنهاد تاسيس صندوق قرض الحسنه فاميلي را دادم و از ابتدا در هيئت موسس و هيئت امنا و در حال حاضر به عنوان عضو هيئت مديره و صندوق دار در خدمت همه فاميل محترم هستم - به لطف خداوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.